|
|
|
|
|
|
|
|
14 juni |
|
Ardahanspor te sterk in seizoensafsluiter van Oude
Beloften: 6-2
Koploper Ardahanspor heeft deze seizoenshelft nog
maar weinig punten laten liggen. De Oude Beloften is een
van de weinige teams die het eerder gelukt was om van
Ardahanspor te winnen. Alle reden dus om vandaag met een
positief gevoel naar Utrecht af te reizen. Dat gebeurde
met Jeroen, Luc, Niels, Frits, Menno, Michel, Thom,
Menco, Sander, Martijn en good old Stok van den Burg,
die optrad als gelegenheidsdoelman.
De spelers van Ardahanspor oogden een beetje
vermoeid. Dat kwam waarschijnlijk omdat zij heel vroeg
hadden moeten opstaan om de wedstrijd van het Turkse
elftal te bekijken. Dat had daarbij door het 2-0-verlies
tegen Australië nog een extra domper opgeleverd. Ondanks
dat Ardahanspor ietwat vermoeid oogde, was het al snel
duidelijk dat zij de bovenliggende partij waren in deze
wedstrijd. Zij brachten meer energie en gaven
's-Graveland niet de kans om de bal lang rond te spelen.
Binnen tien minuten stond het al 2-0 voor de Utrechters.
De Oude Beloften herpakten zich enigszins en maakten het
Ardahanspor in ieder geval moeilijk om dichtbij de
's-Gravelandse goal te komen. Dat betekende dat Ardahan
het vooral ging zoeken in harde afstandsschoten, waarvan
de meeste niet tussen de palen waren en de overige door
keeper Stok werden gepakt, op eentje na dan (3-0). De
mooiste aanval van de wedstrijd was een combinatie
tussen Menco Nieuwenhuis en Martijn Mensen, die door de
laatste knap werd afgerond. Ruststand: 3-1.
Ardahanspor 2 - 's-Graveland 2: 6-2
Ruststand: 3-1
Doelpunten 's-Graveland: Martijn
Mensen, Jeroen te Nuyl
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
Jeroen te Nuyl (midden op de foto): "In de
eerste helft had Ardahanspor duidelijk
veldoverwicht. Toch kregen wij ook best een paar
kansjes. Jammer dat we die niet benutten.
Natuurlijk heb ik in de rust het team
toegesproken. Ik bedoel: als je 3-1 achter
staat, is er in principe geen man overboord,
maar dan moet je zelf wel snel die tweede en de
derde maken. Dat gebeurde niet. In plaats van
3-2 werd het 4-1. Toen zag je dat bij ons het
geloof er een beetje uitging. Ardahanspor kon
daardoor uitlopen naar 6-1. Gelukkig kon ik zelf
namens het team nog iets terugdoen door de 6-2
binnen te schieten." |
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Door de afwezigheid van John "de Bonte Bever"
Spaan verdedigde Stok van den Burg vandaag het
doel van de SVS2. Tussen al zijn reizen in
Zuidoost-Azië kon hij hier even tijd voor
vrijmaken. En het moet gezegd: Stok keepte een
hele goede wedstrijd.
Stok: "Natuurlijk ga ik niet van mezelf zeggen
dat ik goed gekeept heb als ik er zes om m'n
oren heb gehad. Maar ik was blij dat ik vandaag
mijn team heb kunnen helpen. Voetballen zit er
voor mij niet meer in, maar keepen, dat gaat
prima. Als ik op reis ben, volg ik de avonturen
van de Oude Beloften natuurlijk via de site.
Daarnaast houd ik ook geregeld appcontact met
aanvoerder Jeroen, voor als hij
voetbaltechnische vragen heeft.” |
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
De Rust
 |
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Supporters
van de week
Jonas en James kwamen hun respectievelijke
vaders Menco en Michel aanmoedigen (de 2 J's
voor de 2 M's). Naast het aanmoedigen trapten de
twee grote talenten van 's-Graveland langs het
veld ook zelf nog een balletje. |
|
|
|
| |
Nog meer aanmoedigingen voor Menco kwamen er van
zijn businesspartner Mark en diens vriendin
Anne-Marijn. De twee waren nog niet zo lang
terug van een vakantie op Kos, maar wilden wel
eens zien of Menco echt zo goed speelt als hij
zelf altijd zegt. |
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
De Toss
Frits van der Meer: "De laatste wedstrijd van
het seizoen is niet geworden wat we ervan
gehoopt hadden. De overwinning van vorige week
smaakte naar meer. Nou ja, Ardahanspor was ook
gewoon beter."
"De scheidsrechter van vandaag, Halil, is een
oude bekende van ons. Hij is altijd fanatiek en
kon het vandaag, ook als scheidsrechter, niet
laten om zijn team zo nu en dan wat aanwijzingen
te geven. Vooruit maar, moet kunnen op ons
niveau, toch?""Aanvoerder Oktay is al net zo'n
oude bekende. Hij is een goede voetballer en een
aardige jongen."
"De voetbalschoenen kunnen in het vet. Ik wens
iedereen een hele fijne zomervakantie. Tot
volgend seizoen!" |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| |
 |
|
|
|